THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 23 Februari 2012

yihakk !!...akhir ny..... (^_^)

ngee...
dpt jgk aku un9 blik.....
hmm....
len-2 sda aku tgk nie blog....
mcm berlicakk....
hahaha...
aku rsa epy gilak laaaa....
huhayy !!..
mw tw kaaa..
slma aku nda un9 niee..
mcm-2 yg jdik maa aku...
eksiden laa...
kcewa laaa...
kelaparan laaaa
matik air laaa
....hmmm
crita sal aku eksiden bru-2 nie...
nsib baik aku nda mati....
cuma motor ku jak laa hncur....
sedih o0o0...
pnya laa sakit badan ku...
bengkak sna bengkak sni........
aku rsa b'syukur jgk laa...
masi d bgi pluang tuk hidup.....
time aku kesakitan tu...
aku tiba-2 t'ingat kn dy.....
t'ingat saat dy slalu mengambil berat sal aku...
tpi skrg tidak lgik....
dy suda jdik milik urank...
mngkn 2 perkara yg ptut aku lakukan iyala..
melupakan dy n blajar tuk trima hakikat..
sedih nyaa rsa nyaa..
time kali dpt un9 biar pun kjap..
ttap jgk ku lawat fb ny...
biar pun ada t'nmpk in ANU sma sii ANU..
nda kisah laa..
aku d0a kn dy akn bhagia bwt slma nyaa..
d smping urnak yg dy syg n dy pilih tuk jdik tman hdup nyaa..
bila aku t'dngr jak lgu blog ku nie..
naaa d situ laa ati ku mula rsa mcm mw mengamuk....
hmmm...

~ snyumsnyumKESEDIHAN ~ 

0 ulasan: